Sicil Terfi ve Kıdem Şubesi

Sicil, Terfi ve Kıdem Şubesi Müdürlüğünün görevleri şunlardır:
 
a) Ataması Bakanlıkça yapılan personelin özlük dosyalarının düzenlenmesi ve muhafazası ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
b) Ataması Bakanlıkça yapılan aday memurların asalet tasdiki ve hizmet değerlendirilmesi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
c) Ataması Bakanlıkça yapılan personelin kalkınmada birinci derecede öncelikli yörelerdeki hizmetleri, askerlik, SSK, Bağ-Kur hizmetlerinin değerlendirilmesi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
ç) Ataması Bakanlıkça yapılan personelin öğrenim değişikliği, yüksek lisans, doktora, doçentlik ve avukatlık stajları hizmetlerinin değerlendirilmesi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
d) Ataması Bakanlıkça yapılan personelin sicil notu ortalaması ve performans değerlendirilmesi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
e) Ataması Bakanlıkça yapılan personelin aylık terfileri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
f) Bakanlığa naklen gelen ve giden personelin özlük dosyalarının açılması ve gönderilmesi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
g) Bakanlık merkez teşkilatı personelinin başarı ve üstün başarı belgesi ile ödüllendirilmesi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
ğ) Ataması Bakanlıkça yapılan personelin başarı ve üstün başarı belgesi ile ödül ve cezalarının e-içişleri sistemine işlenmesi ve özlük dosyalarında muhafaza edilmesi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
h) Hizmet Takip Programı (HİTAP) ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
ı) Ataması Bakanlıkça yapılan personelin izin belgeleri, inceleme, araştırma ve soruşturma raporları ile mahkeme kararlarının özlük dosyasında muhafaza edilmesi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
i) Ataması Bakanlıkça yapılan personelin mal bildirim beyanlarının süresinde alınması, takip edilmesi, özlük dosyasında muhafaza edilmesi ile mal bildirimlerini inceleme komisyonunun sekretarya iş ve işlemlerini yürütmek,
j) Bakanlık etik komisyonunun sekretarya iş ve işlemlerini yürütmek,
k) Şube görev alanı ile ilgili mevzuatın hazırlanması, uygulamaya konulması ve değişikliklerin yapılması ile ilgili çalışmaları yürütmek ve uygulanmasını sağlamak,
l) Genel Müdürlük Makamınca verilen iş ve işlemleri yürütmek.
 
Close menu