Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • Diğer Bakanlıklar
    • Adalet Bakanlığı
    • Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı
    • Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı
    • Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı
    • Dışişleri Bakanlığı
    • Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı
    • Gençlik ve Spor Bakanlığı
    • Hazine ve Maliye Bakanlığı
    • Kültür ve Turizm Bakanlığı
    • Millî Eğitim Bakanlığı
    • Millî Savunma Bakanlığı
    • Sağlık Bakanlığı
    • Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı
    • Tarım ve Orman Bakanlığı
    • Ticaret Bakanlığı
    • Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
  • BAKANLIK

    BAKANLIK

    • Bakanımız
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    BAKANLIK BİRİMLERİ
    HİZMET BİRİMLERİ
    Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı KİHBİ Dairesi Başkanlığı Eğitim Dairesi Başkanlığı Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
    Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü Personel Genel Müdürlüğü Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
    İller İdaresi Genel Müdürlüğü Strateji Geliştirme Başkanlığı Araştırma ve Etütler Merkezi Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi İç Denetim Birimi Başkanlığı
    BAĞLI KURULUŞLAR
    Emniyet Genel Müdürlüğü Jandarma Genel Komutanlığı Sahil Güvenlik Komutanlığı Göç İdaresi Başkanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM

    GÜNDEM

    • Bakandan Haberler
    • Radar ve Kontrol Noktası Uygulama Sayıları
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
  • BAKANLIK
    • Bakanımız
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
    • BAKANLIK BİRİMLERİ
      • HİZMET BİRİMLERİ
        • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
        • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
        • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
        • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
        • Eğitim Dairesi Başkanlığı
        • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
        • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
        • Personel Genel Müdürlüğü
        • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
        • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
        • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
        • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
        • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
        • Strateji Geliştirme Başkanlığı
        • Araştırma ve Etütler Merkezi
        • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
        • İç Denetim Birimi Başkanlığı
      • BAĞLI KURULUŞLAR
        • Emniyet Genel Müdürlüğü
        • Jandarma Genel Komutanlığı
        • Sahil Güvenlik Komutanlığı
        • Göç İdaresi Başkanlığı
        • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • HİZMETLERİMİZ
  • FAALİYETLERİMİZ
  • GÜNDEM
    • Bakandan Haberler
    • Radar ve Kontrol Noktası Uygulama Sayıları
    • Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
  • VALİLİKLER
  • İLETİŞİM
 
 

İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya Toplumsal Olaylarda Müzakere Dili Eğitim Çalıştayı’nda Konuştu

04.11.2025

Emniyet Genel Müdürlüğü Güvenlik Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen programda konuşma yapan İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “Polis olmak üniformadan, rozetten, mesai çizelgesinden çok daha büyük bir adanmışlıktır. Vatanın bölünmezliğini, milletin canını ve malını, çocuklarımızın geleceğini emanet ettiğimiz bir şeref mesleğidir. Bu meslek; zor zamanda siper olmak, gece-gündüz demeden sokakta, karakolda, karargâhta, sınırda ve siber dünyada aynı bilinçle nöbet tutmaktır. Devletin vakarını, hukukun otoritesini, milletin vicdanını aynı anda taşımaktır.” dedi.


“Kapasitemiz Var, Birikimimiz Derin, Standartlarımız Her Yıl Yükseliyor”


Polislerin kamu düzeninin aklı, milletin gönlünün de sıcaklığı olduğunu ve emniyet mensuplarının da bu aklın ve sıcaklığın mümtaz neferleri olduğunu ifade eden İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “Bizler, polis eğitimi noktasında köklü bir maziye sahibiz. Emniyet Teşkilatımızı besleyen ana damarlardan biri olan Polis Akademimiz bilimsel üretimi, senaryoya dayalı uygulamaları, insan hakları ve etik odaklı müfredatı, iletişim ve müzakere tekniklerini birleştiren güçlü bir ekosisteme kavuştu. Bugün psikoloji, sosyoloji, kitle davranışı, kriz iletişimi, dijital iz yönetimi ve delil standardı gibi alanları da aynı disiplin içinde öğretiyoruz. Kapasitemiz var, birikimimiz derin, standartlarımız her yıl yükseliyor.” diye konuştu.


“Huzur ve Güven, Türkiye Yüzyılının Taşıyıcı Kolonu, Bütün Büyük Hamlelerin İlk Şartıdır”


Büyük bir yürüyüşün içinde olduklarını ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, “Türkiye Yüzyılı” vizyonuyla büyük hedefleri olan bir gelecek tasavvuruna sahip olduklarını vurgulayan İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, şöyle devam etti:

“Bu vizyonun en kritik ayağının huzur ve güven olduğunu her platformda vurguluyoruz. Çünkü huzur yoksa kalkınma da kök salmaz, kamu düzeni yoksa özgürlükler hayat bulmaz. Huzur ve güven, Türkiye Yüzyılının taşıyıcı kolonu, bütün büyük hamlelerin ilk şartıdır. İşte bu yüzden; Türkiye’nin Huzuru bizim için bir devlet aklı, bir güvenlik felsefesi, bir toplumsal sözleşmedir. Bu çalıştay tam da bu felsefenin eğitim zeminidir. 81 ilimizin güvenlik şube yapılanmalarında görev yapan, aralarında başmüzakereci ve müzakereci sorumluluğu taşıyan arkadaşlarımız buradalar. Mülkiye Teftiş Kurulunun 2911 sayılı Kanun ve yüksek yargı içtihatlarına dair dersleri, Polis Akademisi’nin uygulama senaryoları, iletişim teknikleriyle güçlendirilmiş atölyeler, hepsi aynı amaca hizmet ediyor: Toplumsal olaylarda önce müzakere ve en son zaruret halinde müdahale.”


“Müzakere Oranının Yüzde 60’ların Üzerine Çıktığı Bir Pratiğe Ulaştık”


2023’ten bugüne kadar on binlerce toplantı, gösteri ve yürüyüş gerçekleştiğini ifade eden İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya; 2023,2024 ve 2025 yıllarına ait 81 il verilerini paylaşarak şunları kaydetti:

“2023 yılında 31 milyonu aşkın katılım ile 920’si 2911 kapsamında 73 bin 27 etkinlik, 591’i kanuna aykırı, 239 müdahale, 352’sinde müzakere, 3 bin 836 adlî işlem; 2024 yılında 35 milyonu aşkın katılım ile 1.336’sı 2911 kapsamında 94 bin 752 etkinlik, 952’si kanuna aykırı, 342 müdahale, 610 müzakere, 3 bin 911 adlî işlem; 2025’ yılında ise 28 Ekim itibarıyla 29 milyonu aşkın katılım ile 1.293’ü 2911 kapsamında 70 bin 917 etkinlik, 565 kanuna aykırı, 253 müdahale, 312 müzakere, 5 bin 707 adlî işlem görüyoruz. Müzakere oranının yüzde 60’ların üzerine çıktığı bir pratiğe ulaştık. Bu çok değerli bir eşiği ifade eder. Devlet aklı, toplumsal tansiyonu düşüren dili, şiddeti önleyen yöntemi, gereksiz risk ve maliyeti azaltan tekniği benimsiyor. Müzakere; kamu otoritesini zayıflatmaz, aksine meşruiyetini parlatır. Müzakere; caydırıcılığı yok etmez, tam tersine hukukun caydırıcılığını görünür kılar. Müzakere; geri adım atmak değildir, aklın öne alınmasıdır. Bizim formülümüz nettir: Önce söz, sonra çözüm; mecbur kalırsak ölçülü güç.”

Toplumsal olaylarda karşı karşıya gelinen şeyin sadece bir kalabalık olmadığını; çoğu zaman öfke, korku, kaygı ve umut gibi duygular olduğunu hatırlatan İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “O duyguların aklını bulandıran da yanlış bilgi, kışkırtma ve manipülasyondur. Bir kitleyi yatıştıran şey çoğu zaman bir çift sükûnetli göz, güven veren bir ses, sahici bir temas, adil bir prosedürdür. Bu yüzden her bir müzakereci, yanında sadece telsiz ve ekipman taşımaz; yanında itibar taşır. Kendi itibarımız; mülki amirin, emniyet birimlerinin, devletin itibarına dönüşür. Hukuk ile şiddet arasındaki ilişki burada en berrak hâliyle karşımıza çıkar. Hukuk; keyfiliği yasaklayan, ölçüyü koyan, yetkinin sınırını belirleyen bir terazidir.” dedi.
 


“En Büyük Gücümüz Ahlakımızdır”


2911 sayılı Kanun’un çizdiği hat içinde, temel hak ve özgürlükleri koruyarak kamu düzenini temin ettiklerinin altını çizen İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “Barışçıl toplantı ve gösteri hakkı, demokratik yaşamın parçasıdır. Kanuna aykırılık baş gösterdiğinde ise devreye müzakere girer, olmazsa; en son müdahale gelir. Orantı, kademelilik ve gereklilik ilkeleri; sadece mevzuat maddeleri değil, ekiplerimizin günlük hayat kılavuzudur. Buradan sahadaki kardeşlerime bir hatırlatma yapmak isterim: En büyük gücümüz ahlakımızdır. Ahlak, hukuktan ve vicdandan beslenir. En etkili aracımız sükûnetimizdir; Sükûnet, gerilimi söndürür, provoke edilenin oyununu bozar. En kalıcı yatırımımız itibarımızdır; İtibar, her vatandaşla kurduğumuz adil ilişkiyle büyür.” ifadelerini kullandı.

Sabır, sükûnet ve sahicilik kavramlarına özellikle değinen İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “Sabrınız, gerilimi söndürecek; sükûnetiniz, provokasyonu etkisiz kılacak; sahiciliğiniz, vatandaşın kalbindeki güveni pekiştirecek. Devlet, vatandaşının hakkını koruduğu kadar güçlü; kamu görevlisi, hukuka bağlı kaldığı kadar itibarlıdır. Biz, gücümüzü kanundan ve milletten alıyoruz. Bizim ajandamızda öfkeye yer yok. Bizim literatürümüzde keyfiliğe yer yok. Bizim dilimiz, dinleyen devletin dilidir.” diye konuştu.


“Polis, Vatandaşın En Çok Güvenmesi Gereken Kişidir”


İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, şöyle devam etti:

“Polis, vatandaşın amasız fakatsız, en çok güvenmesi gereken kişidir. Bu cümlenin altını kalın kalın çiziyorum. Çünkü vatandaş, krizde ilk sizi görür. Evladını kaybetme korkusuyla çırpınan bir annenin gözü ilk sizi arar. Kamu düzeni ile toplumsal refah, sizlerin elinizde güvence bulur. O nedenle sizden beklentim şudur: Empatiyi elden bırakmayın. Bir anlık öfke, yılların birikimini tüketebilir; Ama feraset; koca bir krizi olaysız bitirir. Bu çalıştay, ders mahiyetinde bir eğitimdir. Burada size tekniğin yanında; bir bakış, bir dil, bir üslup öğretiliyor. Dinleyerek ikna etmeyi; görünerek caydırmayı, orantılı ve hızlı davranarak gereksiz bedeli önlemeyi; kayıt altına alarak şeffaflığı tesis etmeyi, kanıt standardını güçlendirerek adalete yardımcı olmayı öğreneceksiniz. Unutmayın; güç adaletle anlamlıdır; adalet, bilgiyle; bilgi, sabırla; sabır, vicdanla. İyi bir müzakereci, bir yandan kalabalığın meşru taleplerini dinlerken, diğer yandan kanuna aykırı yönelimleri titizlikle ayıklar. Araya provokatörlerin sızmasına müsaade etmez. Kalabalığı, iyi niyet sahipleriyle konuşturur, şiddeti işaret edenleri hukuka havale eder. Bu, emek ve sabır işidir. Onun için diyorum ki: Sabır, güvenliğin zekâsıdır.”

İçişleri Bakanlığı ve Emniyet Genel Müdürlüğünde süreçleri anlık olarak takip ettiklerini ve GAMER üzerinden toplantı, gösteri ve yürüyüşleri risk analizleriyle birlikte çoğu zaman canlı izlediğini söyleyen İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “Vakit buldukça yerinde değerlendiriyor, sizinle omuz omuza süreci yönetiyorum. Hangi zorlu şartlarda görev yaptığınızı biliyorum. Yağmurda beklerken, kar altında yürürken, kalabalığın ateşi yüzünüze vururken de. Bazen bir kameranın önünde saniyeler içinde doğru kararı vermek mecburiyetinde kaldığınız anlarda da yanınızdayım. Her zaman, her zeminde, her şartta yanınızdayız. Sizi asla yalnız bırakmadık, bırakmayacağız. Milletimizin huzur ve güveninin teminatı olan polisimize karşı söylenen her kötü sözü, yapılan her haksız ithamı, kendimize yapılmış kabul ederiz. Gereği neyse yapmaktan da asla geri durmayız. Bir elimiz adaletin terazisinde, diğer elimiz milletimizin vicdanında; hakkı teslim eder, yanlışın bedelini hukuka havale ederiz.” diye konuştu.

Personelin hak ve menfaatleri konusundaki hassasiyetini özellikle vurgulayan İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “Atama ve yer değiştirme süreçlerinde şeffaflık ve hakkaniyet esasıyla yol alıyoruz. Özlük hakları, çalışma koşulları, eğitim imkânları ve sosyal destekler hususunda adım atmaya devam ediyoruz. Biz, güvenliğin insan kaynağını stratejik sermaye olarak görüyoruz. Bu duygu ve düşüncelerle; Çalıştay’ımızın düzenlenmesinde emeği geçen Emniyet Genel Müdürlüğümüze, Güvenlik Daire Başkanlığımıza, kıymetli hocalarımıza ve katkı veren tüm mesai arkadaşlarıma yürekten teşekkür ediyorum” diyerek konuşmasını tamamladı.
 

“Toplumsal Olaylarda Müzakere Dili Eğitim Çalıştayı”nda kahraman polislerimizle bir aradayız.

Müzakere; kamu otoritesinin meşruiyetini güçlendirir. Caydırıcılığı yok etmez, hukukun üstünlüğünü görünür kılar. Müzakere geri adım atmak değildir, aklın öne alınmasıdır.

Devlet aklı,… pic.twitter.com/6vqDdjYPMg

— Ali Yerlikaya (@AliYerlikaya) November 4, 2025
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.tbmm.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
 
  • Bakanlık
    • Hakkımızda
    • Teşkilat Şeması
    • Tarihçe
    • Projeler
    • Yayınlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
    • Sıkça Sorulan Sorular
  • Bakanlık Birimleri
    • Hizmet Birimleri
      • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
      • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
      • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
      • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
      • Eğitim Dairesi Başkanlığı
      • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
      • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
      • Personel Genel Müdürlüğü
      • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
      • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
      • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
      • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
      • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Başkanlığı
      • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
      • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
      • İç Denetim Birimi Başkanlığı
    • Bağlı Kuruluşlar
      • Emniyet Genel Müdürlüğü
      • Jandarma Genel Komutanlığı
      • Sahil Güvenlik Komutanlığı
      • Göç İdaresi Başkanlığı
      • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
  • İlgili Bağlantılar
    • Resmi Gazete
    • Personel E-Kılavuz
    • Resmi İstatistikler
    • Kamu Hizmet Standardı Tablosu
    • Etik Komisyonu
    • Türk İdare Dergisi
    • İç Kontrol Çalışmaları
    • Stratejik Plan
    • Mülki İdare Bölümleri
Bakanlık
  • Hakkımızda
  • Teşkilat Şeması
  • Tarihçe
  • Projeler
  • Yayınlar
  • Mevzuat
  • Kurumsal Kimlik
  • Sıkça Sorulan Sorular
Bakanlık Birimleri
Hizmet Birimleri
  • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
  • Hukuk Hizmetleri Genel Müdürlüğü
  • AB ve Dış İlişkiler Dairesi Başkanlığı
  • KİHBİ Dairesi Başkanlığı
  • Eğitim Dairesi Başkanlığı
  • Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı
 
  • Sivil Toplumla İlişkiler Genel Müdürlüğü
  • Personel Genel Müdürlüğü
  • Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği
  • Mülkiye Teftiş Kurulu Başkanlığı
  • Bilgi Teknolojileri Genel Müdürlüğü
  • İç Güvenlik Stratejileri Dairesi Başkanlığı
 
  • İller İdaresi Genel Müdürlüğü
  • Strateji Geliştirme Başkanlığı
  • Araştırma ve Etütler Merkezi Başkanlığı
  • Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
  • İç Denetim Birimi Başkanlığı
Bağlı Kuruluşlar
  • Emniyet Genel Müdürlüğü
  • Jandarma Genel Komutanlığı
  • Sahil Güvenlik Komutanlığı
  • Göç İdaresi Başkanlığı
  • Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı
Güncel
  • Radar ve Kontrol Noktası Uygulama Sayıları
  • Haberler
  • Duyurular
  • Basın Açıklamaları
  • Hizmetlerimiz
  • Faaliyetlerimiz
  • Valilikler
  • İletişim
İlgili Bağlantılar
  • Mülki İdare Bölümleri
  • İç Kontrol Çalışmaları
  • Kamu Hizmet Standardı Tab.
  • Resmi Gazete
  • Personel e-Kılavuz
  • Resmi İstatistikler
  • Stratejik Plan
  • Etik Komisyonu
  • Türk İdare Dergisi
 

İçişleri Bakanlığı’nı Takip Edin

 

     
Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Bakanlıklar Ankara Telefon:
(0312) 422 40 00 - Santral
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Kişisel Verileri Koruma Kanunu Aydınlatma Metni
  • Site Haritası
  • Erişilebilirlik Özellikleri
  • Salt Metin Görünümü
  • Daha Belirgin Odaklama
© Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız
  • Erişilebilirlik Menüsü (Ctrl + y)

    Erişilebilirlik Menüsü Ctrl + y ile açılır
  • Metni sesli okur
  • Metin satırları arasındaki boşluğu artırır
  • Bağlantıları renkli arka planla vurgular
  • Metin boyutunu artırır
  • Tüm metni sola hizalar
  • Daha büyük bir imleç kullanır
  • Okumayı kolaylaştırmak için yatay bir kılavuz ekler
  • Okuma alanını vurgulamak için maske ekler
  • Disleksi dostu bir yazı tipi uygular
  • Renk kontrastını artırır
  • Renk doygunluğunu kaldırır
  • Renk doygunluğunu azaltır
  • Renk doygunluğunu artırır
  • Tüm resimleri ve arka plan resimlerini gizler
  • Tüm erişilebilirlik ayarlarını sıfırlar.